МЕДИЦИНСКОЕ ОБРАЗОВАНИЕ: ПЕРСПЕКТИВЫ, ПРИНЦИПЫ РАЗВИТИЯ, СУЩЕСТВУЮЩИЕ ПРОБЛЕМЫ И РЕШЕНИЯ
- Гадаев А.Г., Абдурахимова Л.А., Ахмедов Х.С.
Ташкентская медицинская академия, Республика Узбекистон, г. Ташкент
Аннотация
В статье описывается образовательный процесс, в частности, особенности медицинского образования, перспективные планы развития, современные тенденции в подготовке высококвалифицированных медицинских специалистов, меры, которые необходимо предпринять, важные процессы интеграции здравоохранения и образования, существующие проблемы и их решения.
Калит сузлар
медицинское образование, перспективные планы учеб-ного процесса, современные методы, технологии, международное сотрудничество.
Адабиёт
1. Ўзбекистон Республикаси Вазирлар Маҳкамасининг 2006 йил 16 февралдаги “Педагог кадрларни қайта тайёрлаш ва уларнинг малакасини ошириш тизимини янада такомиллаштириш тўғрисида”ги 25-сонли Қарори. //Ж.: Ўзбекистон Республикаси Хукуматининг Қарорлари тўплами. - Тошкент, -2006. - № 2. - Б. 2-4.
2. Ўзбекистон Республикаси Президентининг 2011 йил 20 майдаги “Олий таълим муассасаларининг моддий-техника базасини мустаҳкамлаш ва юқори малакали мутахассислар тайёрлаш сифатини тубдан яхшилаш чора-тадбирлари тўғрисида”ги ПҚ-1533-сон Қарори.
3. Ўзбекистон Республикаси Президентининг 2015 йил 12 июндаги ПФ-4732-сонли «Олий таълим муассасаларининг раҳбар ва педагог кадрларини қайта тайёрлаш ва малакасини ошириш тизимини янада такомиллаштириш чора-тадбирлари тўғрисида»ги Фармони.
4. Ўзбекистон Республикаси Президентининг 2017 йил 7-февралдаги “Ўзбекистан Республикасини янада ривожлантириш бўйича Хдракатлар стратегияси тўғрисида”ги ПФ-4947-сон Фармони.
5. Ўзбекистон Республикаси Президентининг 2017 йил 27 июлдаги “Олий маълумотли мутахассислар тайёрлаш сифатини оширишда иқтисодиёт соҳалари ва тармоқларининг иштирокини янада кенгайтириш чора -тадбирлари тўғрисида”ги ПҚ - 3151 сонли Қарори.
6. Узбекистон Республикаси Президентининг 2017 йил 20-апрелдаги “Олий таълим тизимини янада ривожлантириш чора-тадбирлари тугрисида”ги ПҚ-2909-сон Қарори.
7. Бегимкулов У.Ш. Педагогик таълим жараёнларини ахборотлаштиришни ташкил этиш ва бошкариш назарияси ва амалиёти. //Пед. фан. док. дисс. -Т .:2 0 0 7 .-3 0 5 б.
8. Йўлдошев Ж.Ғ., Усмонов С. Илғор педагогик технологиялар. – Т.: Ўқитувчи, 2004. 3. Рўзиева Д., Усмонбоева М., Ҳолиқова З. Интерфаол методлар: моҳияти ва қўлланилиши / Мет.қўлл. – Т.: Низомий номли ДТПУ, 2013. – 115 б.
9. Инновацион таълим технологиялари / Муслимов Н.А., Усмонбоева М.Ҳ., Сайфуров Д.М., Тўраев А.Б. – Т.: “Сано стандарт” нашриёти, 2015. – 150 б.
10. Толипов Ў., Усмонбоева М. Педагогик технологияларнинг тадбиқий асослари – Т.: 2006. – 260 б.
12. Шодмонова Ш. Олий ўқув юрти талабаларида мустақиллик тафаккурини шакллантириш ва ривожлантириш (Касб таълими йуналиши мисолида) Пед. фан. док. дисс. - Тошкент. -2010. - 340 б.
13. Халиков A.A. Some Aspekts of improving Professional Skill of Pedagogikal Staff. //Eastern European Scientific Journal. AURIS Kommunikations-und Verlagsgesellschaft mbH D usseldorf- Germany. Ausgabe 1.-2017. - P. 183- 187.
- Чоп этиш санаси: 4.12.2021
- DOI:
- Сон: 4 ( 2021 ). Биология ва тиббиёт муаммолари
- Булим: Адабиётлар шарҳи
-
Цитирование:
Гадаев А.Г., Абдурахимова Л.А., Ахмедов Х.С. МЕДИЦИНСКОЕ ОБРАЗОВАНИЕ: ПЕРСПЕКТИВЫ, ПРИНЦИПЫ РАЗВИТИЯ, СУЩЕСТВУЮЩИЕ ПРОБЛЕМЫ И РЕШЕНИЯ// Проблемы биологии и медицины. - 2021. №4. Том. 129. - С. 221-225. DOI: http://doi.org/ -
Копировать
Авторы, публикующиеся в журнале «Проблемы биологии и медицины», соглашаются со следующими условиями:
а. Авторы оставляют за собой право на авторство своей работы и передают журналу право первой публикации этой работы на условиях лицензии, которая позволяет другим лицам свободно распространять опубликованную работу с обязательной ссылкой на авторов оригинальной работы и на первую публикацию работы в этом журнале.
б. Авторы имеют право подписывать самостоятельные дополнительные соглашения относительно не эксклюзивного распространения работы в том виде, в котором она была опубликована этим журналом (например, размещать работу в электронном хранилище учреждения или публиковать в составе монографии), при условии сохранения ссылки на первую публикацию работы в этом журнале.
в. Политика журнала позволяет и поощряет размещение авторами в сети Интернет (например, в хранилищах учреждений или на личных веб-сайтах) рукописи работы как до подачи этой рукописи в редакцию, так и во время редакционной обработки, так как это сопутствует возникновению продуктивной научной дискуссии и положительно сказывается на оперативности и динамике цитирования опубликованной работы (см. The Effect of Open Access).